Today

Idag har jag varit med Hedvig på tävling. Men innan det red jag Morris. Tränade på galoppfattningar och avbrott, mest galopp/skritt-skritt/galopp. Red lite skänkelvikningar också, han är vääldigt känslig så när jag gör fel börjar han galoppera typ..xD Fast när jag gör rätt gör han också rätt, det tycker jag är bra för det lär mig att vara noggrann!:) Han var fin och vääldigt pigg, KUL!:D♥


Hedvig hoppade bara en 1.20 på Muskot. De var jätteduktiga och kom 8:a!:)

Right now lyssnar jag på musik och ta't lungt, skönt! Imorgon blir det dressyr för Camilla och ikväll kommer jag vara hemma och BLOGGA! Ös in med förslag på inlägg, då blir det bra med update.:)



Morris och Muskot. Vi hade just släppt ihop de för första gången, skönt att de gillade varann!:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte ni morris efter din förra ponny eller hade ni han innan? kram

2011-06-12 @ 21:12:43
Postat av: Anonym

VAR MED I MIN TÄVLING! :D Puss <3

2011-06-12 @ 22:12:08
Postat av: Anonym

Från Ebba A! Vet inte om man såg att jag hade skrivit den! <3

2011-06-12 @ 22:14:00
Postat av: Ebba

Skriv om typ vad du tycker för sorts rid byxor är snygga och sånna som inte är snygga! Och skriv om liiiiiiiiiiite annat en horses! ;) och lite mer inlägg man blir taggad av, asså peppande inlägg! :D hihi :)

2011-06-13 @ 00:21:11
URL: http://nattbloggarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0