testitestfest

Du är kär nu - vet inte
Du har sårat nån så de börjat gråta - mm 
Nån har sårat dig så du börjat gråta - aa
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nopp 
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nopp
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nopp

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
- säkert  
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra -  mm
Jag har smygit ut utan lov - a
Jag har ljugit om var jag är för någon - yes 
Jag har en hemlighet som ingen vet - kanske
Jag har struntat i ett prov - ne

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- smakat på pappas öl, hihi
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - no
Jag kan inte svälja piller  - ibland, ibland inte
Jag har tagit mediciner mot depression - nö
Jag har anorexi och/eller bulimi - nee
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nästaan
Jag har vaknat gråtande - mm
Jag har somnat gråtande - a

DÖDEN
Jag hatar begravningar - det gör nog alla, ja
Jag har sett någon dö - ne, eller i filmer har jag
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nopee
Någon nära till mig har begått självmord - noo

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - aa hahah
Jag har sett en fallande stjärna - JA! :D :D :D
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - JA!
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - säkert
Har sparkat en kille mellan benen - hahah av misstag
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - aldrig i livet 
Druckit en hel liter mjölk på en timme - jaaaaa
Jag har medverkat i en teater - jess 
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - aa!
Du har fångat en snöflinga med tungan - vem har inte?
Jag har suttit på ett tak på natten - kanske de
Jag har aprillat någon - Absoooluuut
Jag har åkt taxi - a 
Jag har ätit sushi - a 
Jag har åkt snowboard - JAPP! :D

/ EBBish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0