BÅDA HÄR och johanna:D

tjenatjena!
Nu har löken en jättespännande historia o berätta, här kommer den:
Först så skulle jag och Johanna rida ut.  Så fota vi lite och sen kom vi till själva ängen. Då skulle vi galoppera och johanna red upp brevid mig. Då ropade jag typ till henne att hon inte skulle rida förbi mig. Men det var liiite försent för då fick Jody lite damp för han e väldigt tävlingsinriktad. Oseen så blev det FULLTFRÄS hem till stallet. Och där stog Malin och fråga hur det gick tyyp men då upptäckte vi att han hade tappat två benskydd :/
Då börja jag rida ner igen och då mötte jag Johanna och hon hade hittat ett benskydd, men vi red ner till ängen och hittade det andra benskyddet. DÅ upptäckte Johanna att hon hade tappat min mobil, (hon hade den i fickan). då blev jag lite ledsen. Då börja vi gå tillbaka till dit vi hade fotat för att leta efter min kära vän. Men den var borta :'(
Efter 45 minuters letande så hittade jag den under snön, det syntes lite rosa (av skalet)! men mina högtalare funkade inte för dom har fått vatten i sig! men nu funkar dom! :)
Sen cykla vi till tåget och var där 19.20 typ för tågen brukar gå halv och hel. Men icke idag! 20.03 stod det. då blev jag arg men jag och Johanna åt godis och chillade och sen kom tåget!
nu sitter jag hemme hos Johanna och chillar gal1!
/LOVISA
PussPåRumpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0