Hiss and Diss alla Esttriiidd

Hiss till:

♦ De Niro Boot- fast bara den här bruna, de är dessutom inget jag själv vill ha, de är bara lite häftiga och annorlunda.↓

♦ De här Dyon chapsen- är egentligen inget stort fan av chaps, men dessa e SJUKT snygga! Ja tack till dem!

♦ Hööks produktbilder- även fast varorna inte alltid är de snyggaste så framhäver Hööks bilder dem ¨på bästa sätt genom fina hästar och miljöer.
Detta tränset är väll inte det snyggaste jag sett men tack vare en söt och fin häst, blir det snyggare. Ja, Hööks vet hur de ska visa upp sina varor!






DISS TILL:


◊Detta Dyontäcke- ingen passform, alldelles för långt och loggan på HELT FEL plats!

◊ Horze produktbilder- Nej, de har inte riktigt förståt hur det ska gå till ;)


  Förstår ni vad jag menar? Loggan mitt på täcket- icke snyggt, och att det räcker ner till knäet på hästen är varken snyggt eller vidare praktiskt!

Jag menar vilken bild är snyggast- Horze eller Hööks?



Det var lite från moi, Dela gjärna med er av era åsikter, PUUUUUUUUUUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0