Hur e läget?

TJOFRÄÄÄS! Kom hem idaag o inte igååår, varför? Jo niiiii... Mådde pisss o svimma på flyplatsen i London,, vaknar oså ere massa människor.. sen kom de nån sjukgubbe o höll på. De ringde ambulans oså fick jag åka ambulans till sjukhuset i London där jag va i typ 3 timmar eller nååå.
Jag o mami åkte hem idag, de andra åkte planet vi skulle åkt hem på igåååår....
I alla fall så blev de ingen skola för mig idaaag!! Trääffa inte min bebis heller, JAG SAKNAR HENNE!<3

Nu ittar jag på grymmaa O.C försöker få i mig lite läsk oxå,, men inte sådär överdrivet sugen asså...

TANZANIA VAR SÅ SJUKT NAJSSSSS! Såg alla mööjliga sorters djurrr, THE BIG 5 visade sigg, boshörningarna va väll inte aööt för sociala men,men de visa siig! ;)
JAg dansa med massajer också, FETT KUL!
Men de e ÄCKLIGT för de dricker blod blandat med mjölk, mår illa ba av o tänka på de,, FYYYY VA ECKLIIGT!


BILDER KOMMER NÄR JAG MÅR BÄTTRE OCH HAR BILDERNA FRÅN ALLAS KAMEROR, TOG GRYMMA BILDER PÅ THE CHEETAHS  NÄR DOM SPRANG MEN DE ÄR PÅ PAPPAS KAMERA :D


PUSSSSSSSSSSAAAAAAAAAAAAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0