Jambo!

Gryymt av mig o kunna snacka afrikanska! De e lixom hakuna matata-(inga bekymmer på typ afrikanska/Swahiliska)- för miiig.

Hemma från skolan idag igeeen, kanske åker ut o tyyyp skrittar lite barbacka på ponni, vill träffa na ;)<3
Idah har ja gjort as mycket! Fast neee har typ tittat på film- i hennes skor-  den va väll braa...
Annars har jag ba såsat runt lite... orkar typ inte göra nååå.
Men nu läser jag Bellman historier o skrattar lite för mig själv, vilket liiv jag har ..woooopwoooop!



Bellman ser en bajs på gatan. Han säger:
-Det ser ut som bajs.
Han sätter sig på huk och luktar på den:
-Det luktar bajs.
Han känner på den.
-Det känns som bajs.
Han tar en bit och smakar på den.
-Det smakar bajs.
Han reser sig upp.
-Vilken tur att jag inte trampade på den!

JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA HUMOR!! KYYYYYYYYYSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0