Lion dadi

 Cool grabb de där


Nu är det snart Solsidan så egentligen har jag inte tid o blogga, men titta vad duktig jag e som lyckades ladda upp en bild ;)
Just nu strömmar iaf grymma WakaWaka ur högtalarna medans jag tittar på Tanzania bilderna. Saknar det verkligen, skulle inte tacka nej till att åka dit igen!

Nu börja  Wavin flag, den e så härlig! Bara av att hör typ 3 sekunder av den så minns jag hela sommarlovet.

En underbar vecka i Frankrike med bästa Lovisa och hennes grymma familj, en 7kt najs vecka på älskade Skogslotten med ett underbart gäng, sena kvällsdopp med kusinerna på landet och en mysig vecka med Sara som sällskap.
Att uppleva allt ett år till på samma sätt sskulle känans så grymt bra!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. sv. tack för din kommentar. Du e oxå grym!!

2011-03-20 @ 20:49:46
Postat av: NellieB

sv. sv. tack för din kommentar. Du e oxå grym!!

2011-03-20 @ 20:50:10
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0