Mina ridstövlar!

Svarta Pioneer.

Jag tycker det är riktigt sköna och snygga! Mjuka och tunna, klämmer ingenstans och man kan lätt gå i dem utan att få skav!
Älskar att dem e lite stilrena.
Dessa stövlar är allt annat än dressyr stövlar däremot. Inte för att det gör mig nåt ;)
De sitter snyggt runt benet och går in lite vid vristen.
Älskar dem, 5/5 stjärnor! :D



Tretorn Falsterbo

Mina älsklingar<33
A, jag är helt såld på de här stövlarna!
Grymt sköna och snygga, sitter bra och är lätta. Man behöver inte gå in dem utan de är mjuka.
Man kan också spänna in/ut dom så att de passar din vad, sköönt ;)
Riktiga hoppstövlar de här med, e man hoppryttare så e man;D
Älskart, 5/5 stjärnor! :D


PUUUSSSS EstridJonsson
Mina fina strumpaaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0