Mysig tur på pigg ponny!

Tally var riktigt pigg idag! Tog en skrittur ut i skogen, sadla orkade jag inte så det fick bli barbacka.(vilket iof redan var planerat ;))
Go och glad var hon så det var roligt, har saknat henne sjukt mycket!<3

Men nu till något annat!
JAG ÄR ANMÄLD TILL ÅRETS FÖRSTA TÄVLING NU, NÅN SOM SA TAGGAD?!
Den 19(?) mars åker jag, Tally och mamma till Ågesta Ridlubb. Klasserna blir Ld-Lc, det är ju som sagt första tävlingen och då kan det vara bra att ha en uppvärmnings klass!
Jag kommer nog mest satsa på att få fina och bra rundor. Fast att vinna skulle väll inte va helt fel ;)

Bilderna kommer, har inte lagt in dem på datan än, sorryyy! Men nästa gång jag har gott om tid ska jag ta tag i det där. Ikväll blir det en tidig kväll för mig, annars kommer jag aldrig orka med skolan imorgon!
PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0