Tally Ho- 19 mars

Idag var Tally PIGG ponny!
I och med det fina vädret så red jag ut. Skrittade och travade lite i skogen, och sedan gick jag till fältet.
Väl framme får Tally damp och typ skenar, hoppar och drar! Fast det var rätt så kul! ;)
    Red en stund och hon blev  ganska så svettig, inte konstigt så som hon höll på!

Avslutade med att rida lite på utebanan, hon var  jätteduktig och sprang på i en fin låg form!
Jag är nöjd! :D

 
´Bilden är faktiskt inte så random som ni tror;P Min nagel håller på o gå av så jag kan typ inte ha skor på mig, men våra Tretorn Advance är jättestora för mig så jag fick rida med dem idag! ;)
Jag vet att det var jätte nödvändig fakta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0