Tally Ho- tävling 26 mars

Uppdateringen den här helgen har ju inte varit på topp. Tänkte bara tt ni kanske ville veta hur det gick på tävlingen ;)
Lc:

Framhoppning: Hon var lagom pigg och det kändes som om att hon var på bra humör! Det var skönt att Carro var där och kunde hjälpa mig lite däremot eftersom att Södertörns framhoppning inte är TipTop ;)
Banan: Hinder 1 och 2 hoppade hon utan problem. När jag svänger upp mot hinder nr 3 så gör hon en riktig "Tally Ho: are"
Tvärstopp och stuts upp och ner... Nej, så lätt skulle hon iaf inte komma undan utan jag lyckas faktiskt få henne över hindret felritt.
Efter det känns hon tveksam mot nästan varje hinder. Jag som brukar ha lätt för avstånd kände mig typ halv blind, vi kom för nära alldeles för ofta och på första hindret i omhoppningen blev hon flack och då föll bommen :(
Efter det gick det iaf jättebra! Riktigt oturligt att vi rev, men jag är nöjd. Det är ju första tävlingen på året och en rivning, som dessutom bara avr ett pet, är inget att hetsa upp sig över!
NU TAGGAR VI OM TILL VÄÄSBY PÅ SÖNDAG, Ld+5 och Lc blir det då, HAHAHAHAHAH DÅ SKA JAG VIIINNNAAAA! :D

Kommentarer
Postat av: m'

Har du en c eller d ponny? jag ska också till väsby ;)

2011-03-29 @ 07:10:17
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0