FILÅT <3

Har inte bloggat på jätte länge! FÖRLÅT! ♥

Ni som inte gillar långa inlägg kan då sluta nu!

Förra söndagen var jag med i div III omg II på Minette. Vi kom 5 och Mino var beest!
PÅ måndan tränade jag för Maria -FIN PONNY! heelt underbar.

PÅ Tisdan red jag ut med Sofia och Ebba i typ en timme, jag red barbacka med hacket och bara skritta, myys.
På onsdan hade vi konsert i skolan, för föräldrarna. Jag sjöng rock och ägde ut alla.
På Torsdan var det hoppträning och han var AMAZING. Helt underbart perfekt, temat var lite högre och vi hoppa ett räcke på 120 och en mycket bred oxer på typ 115! nemas problemas

Sen på fredagen hade jag markarbets träning för Maria och vi skulle ha gympa för hästarna. Vi hade många olika övningar, och en var lite högre då! IGEN
Det var en 5 1/2 så vi trava in första gången var sista hindret på 90 kanske sen höjde hon till 105 kanske sen 115 och sen typ 120.
Träningen var att hästarna inte skulle hoppa på fart utan bara styrka, inga problem med det heller.
Och det  var inte meningen att jag skulle ha 2 ¨hårdare¨träningar irad, men så blev det. Och för er som har sett min häst in action kanske ni vet att ordet trött inte existerar i hans liv.

På lördagen vilade han för bästa Johanna och Felicia kom ca halv 10. Vi gock på grönan och jag åkte frittfall!! 2 gr
Vi hade mega kul men de åkte hem på söndag kväll :'( Då åkte jag och mamsen ut till Jody och jag red, han var DÖ fin!
Så Podden har alltså skött sig mycket bra denhär veckan!
Bjuder på några bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0