SKÖNAST, SNYGGAST och ALLMÄNT BÄST -älskar dig!

(vindruva bilden haman feel)



♥IDAG FYLLER EBBA ALTEfELT (nattbloggarna.blogg.se) 13 ÅR OCH ALLA KAN GRATTA HENNE FÖR HON ÄR VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLdeNS BÄÄSTASTE KOMPIS!♥¨


Vår  humor är ELIIIIITE och minnena med denna sköna brud går inte o räkna!
Ni kan ju få några :)
  • Fettmatisdag i stallet- toast med extra ost och ebba hade en FET kakburk som hon köpt i Mörby(?)... xD
  • Vindruvs proppning under läppen (fin förklaring, ni får bild)
Nej nu får ni inte mer... ;)
Du betyder så sjukt mycket för mig och varfje gång jag är ledsen kan du göra mig glad. Det räcker med ett ord så börjar jag flabba,, xD
Sen är du grymt skön o prata med så jag JAG HAR TUR SOM HAR EN SÅ BRA KOMPIS SOM DU!♥

(låttexter)

It´s amazing how you, can speak right to my heart. Without saying a word, you can light upp the dark!
Ser du stjärnan i det blå, ja den lyser för oss två! Du får mig att förstå, ditt namn får hjärtat mitt att slå.
Make me feel Alive.
Finns så mycket mer att säga, men hur mycket jag älskar dig går inte att förstå.
HA NU VÄRLDENS BÄSTA DAG OCH LEV I MÅNGA ÅR TILL!


Eben,tänk dig det här med min *host* vackra *host* stämma.. ;)¨
JA MÅ HON LEEEEEEVA JAG MÅ HON LEEVAAAA JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR, JAVISST SKA HON lEVA JA VISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

EBBA LEVE HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA huRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0