Hoppträning 24 maj

Ni får inte alla bilderna nu, utan de sparar jag till vanliga inlägg!:) Det var mest markarbete och därför är det inte så mkt hoppbilder.


Jag och Tally-Agnes och Ollie




landar, hahah, uppenbart kanske:D


Hon e fiin!


Alla :) Sofie och Musse, Stella och ?, Lini(som tyo inte synsxD) och Lemon, Agnes och Ollie, jag och Tally

Stolsits, check haha.

Charmighest.se


Klappa duktih poni!<3


Underbar ponihest!


Puss<3


Fin, Finare TALLY HO

Förutom o charmig bild på oss, TITTA REGNBÅGEN!:D


HOOPPEELLLIII HOPP xD


Mamma jag och Tally <3


Du och jag. VI♥


PUUUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder :) !

2011-05-26 @ 12:48:31
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0