Hoppträning för Carrooo

Det började asbra! Vi var ute och skulle träna på bana, men först hoppade vi fram på ett räcke på en volt, det var typ 80. Hoppade några gånger i båda varven och det gick asbra dä mä!
Sen hoppa vi en linje, en trekomb och allt flöt på.

Efter de skulle vi prova hoppa vattnet, no problems lixooooom!

Därefter var det dags för bana!
För mig låg hindrerna på 1 m. Det var linjer, trekomb, vatten m.m 15 språng, alltså en lång bana. 1,2 och 3 gick jättebra. Sen kom kombinationen och där gjorde jag fel och tryckte av na aaallldddeeellleeess för långt ifrån, ett stopp där. Sen kom jag igen och hon hoppa, så då hoppa jag resten av banan utan problem.

När jag var klar skulle jag hoppa komb.. igen. Och då gör jag SÅKLART fel igen så hon stannar.... Men efter de gjorde jag rätt och då stannar hon ändå, TALLY BITCHEN HO HADE TRÖTTNAT.  Vet inte hur många ggr vi pröva och hon stanna på första, andra eller tredje.
Tillslut gick dä iaf bra!


Det var nästan lite bra att de här hände för det är så hon gör på tävling och nu kan man ju träna på det! Hon gör inte såhär så ofta på träning, och då vet man ju inte hur man ska göra på tävling, men nu kan man ju träna på dä!

Meeen annars gick de kanoners och ponnyn vart rejält trött, blir te o skritta imon iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0