Skojjigt värre

Om någon som rider på DRK (ridskolan) läser, så tävlade jag mot Ladys DOTTER Rebecca idag! :D<3

Sen vart det lite scaary för under prisutdelningen i Lc, ser jag att en kille och hans mamma står och pratar med överdomaren medans de tittar och killen pekar på mig! :O
SSedan går överdomarn fram till mamma o bara: "Vad är det för bett"
SÅ mamma säger att det är ett Gagg och då tar han fram TR(hoppning) och tittar vilka bett man får tävla med och det står att man får rida med gagg men då börjar han tjata om att det inte fanns en bild på det...
Så mamma bara "Men det står ju att man får" och då ska han såklart följa med ner till transporten och titta hur bettet ser ut(man får bara ha vanligt två-/tre-delat, och mamma berättar att vi har två delat).
Så han henkade med och stod o titta på det i fem minuter innan han ba " Detär ju ett vanligt tvådelat!"
NÄHÄ det visste vi inte^^
Och så var det bra, men jag vart as nervig när de stod o prata utan att jag visste vad de prata om!
Och domarn visste inte ens att man fick rida på det eller att det är nytt för iår asså, han visste ju typ inte ens vad det var för bett, MEN DET ÄR VÄLL JUST SÅNT MAN SKA KUNNA OM MAN ÄR ÖVERDOMARE!
För hans kommentart var lixxom "man lär sig nåt nytt varje dag!"


Jag vet att ni inte fattar, men sen är det ingen som läser heller! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0