Tisdag

TjenaTjena, jag har inte varit så vidare tagg på o blogga, för statistiken stod på 1 vilket betyder att bara jag läser. WooopieWooopie!
Men igår var jag och tränade för Carro på Årsta Runsten!
Egentligen var det för Elit och Div1 men en tjej kunde inte komma så då fick jag platsen. :)


Det var jättekul och Tally var kanonfin och duktig! Riktigt kul, för gräsbanan var jättestor. :D
Känns bra att hon gick lungt på en så stor bana, då lär hon väll inte sticka på Skånsta.
Vi red i ca 1,5 timme så man han med mycket. Började som på en tävling med att hoppa fram på ett kryss, räcke och en oxer. Sedan hoppade vi ett plank med 5-6(?) galoppsprång till en oxer och sedan en två komb.
Efter det satte vi ihop allt till en bana med lite fler hinder.

Det var snöstorm så hela banan blev typ vit,
men marken under gräset för hård eftersom att det varit så varmt, så det blev inte så halt! Däremot var det lite obehagligt för mot en oxer såg jag INGENTING för snön flög rakt in i ögonen, så den duktiga ponnyn rädda mig!<33
I slutet hade jag helt tappat känseln i händerna så när jag hoppade banan kände jag inte om jag hade kontakt eller inte. Det gick iaf bra ändå, fin ponnihest!<3


Elit laget ska till Gotland för sista omgångarna och det går på gräs (därför vi var på gräs igår) så Hejja dem! ;D
Red med Matilda Sparrenhök som vann inne SM på B-ponny iår, cooolt vah? ;)


KLADDIGT INLÄGG UTAN MENING, HEHE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0