Tretorn Falsterbo GP

På FHS finns det ju en ponnyklass. Nu är alla kvalen klara förutom ett, och ett wildcard. 2 platser finns kvar alltså.
Jag ska göra en "ranking lista" på hur jag tror att det kommer gå. Tar bara top 3

Dem 8 bestämda som ska vara med är:

Joanna Johansson  Arkan
Elin Muntzing  De la Marcos Oliver
Isabelle Karlsson  Donja
Viggo Björklund  Some Man For One Man
Beatrice Nyberg  Attyrory Black Cat
Emelie Svensson  Ix De L Aulne
Katarina Bork Istoriah La Bree
Sissela Smith Coral Springs


1. Jag tror att Sissela Smith och Coral Springs kommer att vinna för hon är rider grymt och hästen är minst lika grym! Jag hejar på dem.


2. Katarina Bork och Istoriah La Bree kommer komma tvåa tror jag. Dom e riktigt bra tsm. Hon har tävlat mycket internationellt så det ska nog gå kanoners!
3. Isabelle Karlsson och Donja kommer komma trea tror jag! Asgrymma tillsammans och redan varit där 3 gånger typ!
ESTRID TYCKER SÅHÄR:

Sissela kommer vinna för hon och hennes häst är GRYMMA!:D

Vet inte riktigt vad jag tror men jag HOPPAS på att
Beatrice Nyberg och "Katten" kommer 2-3! DRK!:D

Sen ÄLSKAR jag Some Man For One Man Viggo får gjärna få en hög placering!

Svårt att välja men de ovan är de jag hoppas på ska komma på topp tre!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0