---

SORRY för mega sämst update.. tänkte skriva om alla dagar sn i torsdags lite snabbt

10/11

Malin red, jag pluggade

11/11

Powerwalkade med Oscar och Jody i typ 25 min (hurtigt va?), sen chillade jag hemma.

12/11

Åt bullar och lekte 13 12 med Johanna på tåget (hahahhhaha) 
Trimmade i ridhuset  han va asfin mjuk och så.
Var med esti på kvällen/natten och morgonen hihihi

13/11

red ut på pigg ponni, åt på donken påvägen hem, namnam sen titta jag på SM plugga biologi och aah typ det

14/11

Pluggar, Jodson vilar men får MASSA pussar, gos massage och stretchin av Johan! HAHAH, elle?



Måste bara llägga ut denhär för den var så bra ju, hahha erkänn grym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0