1 tävling kvar

Som det ser ut är det endast en tävling kvar detta året för mig och Morris. Den 4 december är det KM på Djusholm, och då ska jag vara med.

Det går i LB och om man nollar är det flygande omhoppning på LA höjd och är man nolla där med(om det är flera nollor?) så är det omhoppning på LA+5. Jag hoppas jag får hoppa LA+5, eftersom att det är bra träning och så. Även fast det endast är 5 cm skillnad och LA inte känns högt så är 1.15 nästan 1.20, så det blir skillnad ändå. Lektionsponnyerna och hästarna hoppar för rättvisans skull en klass lägre hela tiden. 

Det kommer bli kul, känns som om det var ett tag sen jag tävlade sist, jag får ju abstinens.xD Typiskt mig, haha.


Morris tycker inte 1.20 är högt, så 1.15 borde gå som smort ;) Världens bästa ponny!

-Estrid

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha såg din komentar på bloggen nu precis efter jag skicka den andra kommentaren! Nej jag ska nog inte tävla, Joe och jag är inte riktigt redo än men jag är tävlingsledare så jag kommer att vara där hela dagen! :D

SAKNAR DIG SÅ GAALET MYCKET! <3x1000 ;)

2011-11-15 @ 23:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0