13 grejer om mig och Morris som ni KANSKE inte visste

  • Jag är ALDRIG rädd när jag rider Morris 

  • Jag pratar Nonstop

  • Jag har brutit min arm för jag trilla ner från våningsängen på landet

  • Morris gav mig allt det självförtroende jag har, asså nu kan jag rida mot ett litehögre hinder utan att vara minsta lilla osäker, det kunde jag INTE förut.

  • Jag hatar mitt hår.....

  • Jag skulle inte kunna leva utan musik

  • Jag älskar att flyga långa flyg PÅ DAGEn, men på natten får jag bara panik för jag kan inte somna men är för trött för o titta på filmxD

  • Jag har världens vidrigaste pigment, kan verkligen inte bli brun

  • Min humor e bäst, heheh, grejen e bara att det bara är jag som förstår den

  • Jag har åkt ambulans i London

  • Jag är så rädd för spindlar att jag börjar gråta om jag ser en

  • Jst nu är jag sjukt sugen på en stor saftig köttbit med pommes frittes xD

  • Morris gillar pepparkakor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0