18.26



Tjena tjena mittbena! Jag har precis kommit hem från stallet, sitter och äter på en madarin och snart ska jag ta en dush. Red alltså för Camilla idag. I början var Morris ganska jobbig, stel och motvillig, men efter lite jobb blev han lika underbar som vanligt och fick den där sjukt härliga svävande traven. Alltid skönt att avsluta med att det går bra!:) 

Imorgon ska jag hoppträna för Camilla, det kommer bli kul för jag är assugen på att hoppa. Haha, som vanligt alltså! Men det är viktigt med dressyr så jag får stå ut, Morris är trots allt rolig att rida dressyr på efter som att han alltid gör sitt bästa och vill vara så bra som möjligt. :') Btw så ryggade han helt rakt utan att ens tänka tanken att resa sig(vad jag vet) idag, han lär sig fort helt klart! :D Puss Estrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0