:D

Statistiken går UPPÅT(fast vi har ju inte många men ändåååå!:D) jag har pluggat till ett köttigt biologi prov och nu är jag klar och vet ni vad? JAG KAN DET DÄR NU! Såååå skööönt! Har gjort franska läxan också(eller jag gjorde den på franska lektionen men tittate på det lite nu med. På svenska lektionen hann jag med asmycket och den gick nästan snabbt. Har även fått ämnesavstämningen och jag är nöjd! Belöningen får bli Gossip Girl.;)
315571_271816422848849_128060940557732_908666_432866502_n_large

Som ni kanske märker är jag på bra humör. DET ÄR KUL ATT VARA GLAD! Enda minuset är att det typ var mörkt när jag cyklade hem och att det inte är snö.:))) Hahaha, vilken liten geek jag är... Titta jag erkännde till och med!
X_ba3b6423_large
Haha, nutte:')


Och e inte mina brudar de sötaste du sett, någonsin?

Så himla mysiga<3

Aja, nu ska jag komma på lite att blogga om, spela Temple Run och titta på Gossip Girl, SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0