Dagens fail

Failade liiite grann idag, hehe, så ni kanske vill veta hur...

Jag cyklade hem med Lovisa och när vi skulle "skiljas"  sa hon att jag skulle följa med henne hem så skulle jag få min sista födelsedags present (assnygg Marc Jacobs nyckelring, tack älskling♥) så jag gjorde det. Och sen satt vi och prata, men då ringer min mobil och då kom jag på att jag skulle skynda hem för att när mamma ringde skulle jag byuta om och gå ut och vänta på henne så vi kunde åka till stallet direkt. Så jag tror att det var dte hon skulle säga så jag cyklar hem det fortaste jag kan, och min cykel har fått punka?, och jag svarade inte i telefonen för jag fick så brått.. Men när jag kommer hem säger min syrra "mamma ringde och sa att du inte behövde skynda dig för hon var påväg hem nu och hon skulle äta innan ni skulle åka." Så jag hade stressat sönder i onödan..-.-

Lärdom av detta: Svara alltid i telefonen..

Man kanske inte fatta så mycket, men jag har lite problem med o få folk att fatta nåt.:PPP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0