Duktigt morris

Tränade på att rygga idag, om man gör som man "ska" göra så reser han sig, så Camilla sa att jag skulle göra somman gör när man ska lära unghästar rygga=luta sig lite frammåt och inte ha så mycket skänkel och ta lite i tyglarna. Nu i början tar jag bara 2-3 steg i taget, och ibland reser han sig, men med tanke på att jag började träna på det igår och idag kunde rygga tre steg utan att han reste sig så går det snabbt frammåt.;)

Ikväll ska jag till Sibylla med Ebba och äta PIIIIZZAAA, muums fillibabba! Sen imorgon ska jag hitta  på nåt med Lovisa=bra helg. 

Morris ska få gå ut i skogen i helgen, rider kanske lite på fältet nån dag. Han ska bara få ha kul och röra på sig.:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0