....

hata rubriker! Men iaf jag har varit riktigt dålig på det här ett bra tag nu, tänkta ta tag i det. idag var jag i skolan, halva dan var vi i stan på cybertown? det är typ som laserdome och jag köttade som vanligt. Kom 7:a av 26 :D ganska grymt eller? Idag är det promenad med ponny, plugg och ännu mer plugg på schemat. Men just nu tittar jag på top model, lyssnar på musik och bloggar. OCH TAGGAR GLOBEN OFC, ska gå på fredag kväll och hela söndan. Funderar på vad jag ska köpa, nån som har förslag? xD Igår red jag ut och i lördags trimm, han har varit SÅHÄÄR fin båda dagarna, får hoppas att det håller sig till hoppträningen imorrn. Heido stalkers! Nu plugg (matte, biologi, fysik, SO, engelska, svenska), kanske slänger in nåt mer inlägg...

Kommentarer
Postat av: JOHANNNA DEN BÄSTA:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))99

Det här vill jag att du köpeer:)))) Podden skulle vara SÅHÄRRRRRRR snygg i ddeeeeet:)))))))

http://equuselite.blogg.se/2011/november/dagens-vill-ha.html#comment

2011-11-21 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0