Helgen

Har haft grejer för mig hela helgen och därför inte kunnat uppdatera så mycket. Men här kommer helgen lite kort:

Fredag: Tittade på Twilight hela kvällen, hann med 1 och 2..;)

Lördag: Syster fyllde år, var i stallet, åkte till Stockholms Ridsport och provade hjälm storlek. Morris fick kondistränas på rakbanan! På kvällen var det bio med Rebecka och Lovisa, Breaking Dawn såg vi och gud vad den var bra! Ååh, vad jobbit att det är typ ett år tills del 2 kommer...:( Aja, jag sov hos Lovisa.:)

Söndag: Mamma hämtade upp mig hos Löken och så åkte vi direkt till stallet. Först mockade vi, sen ut med hö till hagen och så åkte vi till Donken och åt...:P Red Morris på fältet och han var helt galen! Såfort det stack upp några grässtrån så hoppade han över dom, sen småbockade han och höll på.:D Hahah, det är mest kul när han är så. Red på vanliga bettet så det gick i typ 190 ibland.xD 



Nu tittar jag på Eclipse, har verkligen fastnat för Twilight. Men snart ska jag nog gå ner och titta på sammandraget från Världscupen. (Vi spelade in)


HEIDÅ


Heheh guud vad ni två är normala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0