I always knew you were the best.

tralalal lyssnar på musik, gissa vilken? hehe
Förlååt jag suger på det här med att uppdatera men men.
Har hopptränat och Jody har vart gudafin! Mycket markarbete med bommar för att få rund galopp, vilket har gått jättebra, de här ''heta'' hästarna behöver mer ben än man tror för att kunna gå bra, det går inte bara att åka runt!
Skolan bestod  av veckans segaste dag, fokus 2 timmars engelska (som var najs för vi fick titta på film) sen SO i 3 timmar, wehoo... Men jag överlevde vilket är det viktigaste.Sen spendera jag lite tid med soseanen (Ebba) vi baka muffins som var svingoda!
Malin rider somvanligt på torsdagar så jag är stallfri :/ MEn TJADÅ ska försöka hitta på nåt kul att skriva. PEACE
goosi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0