I'm sweet I'm Hot I'm everything you're not

Ojj herregud.. BJUDER

Tjenare! Kom hem från skolan runt 14.00 och sen dess har jag verkligen typ inte gjort nånting. Eller jo, jag har ätit PEPPARKAKOR, MUMS FILIBABBA! Julen är välkommen att komma när som helst, gärna snart! Om tjugo minuter åker vi nog tillstallet, fast först ska vi åka till Täby stall och foder, för att köpa mat till pållarna. Ska alltså rida för Annika idag, Morris har känts fin(väldigt pigg däremot) den här veckan, och förra gången gick det riktigt, riktigt bra, så jag tror nog det kommer gå bra.:) Hejsvejs!

OCH NÄR JAG KOMMER HEM SKA JAG GÖRA ALLT FÖR ATT FÅ INTERNET PÅ "film" DATORN SÅ JAG KAN LÄGGA UT FILMEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0