Ma day ;)

Idag har båda mina hästar skrittats ut, och sen har de fått nya fossingar. Har även varit och köpt foder och lite små-prylar.
Sorry för sämsta uppdateringen idag, men det är faktikt inte bara jag som ska driva blggen denhär veckan...(johanna, du suger)
.
Nu ska ni iaf få höra om en lite rolig sak jag gjorde idag :)
Fick en sån fruktansvärt saknad efter mina och lovisas o johannas tripper till ICA Lindoholmen, så jag tog tåget ut till Lindholmen och gick och handlade en påse Djungelvrål, sen kändes livet lite roligare :) Ni kanske tkr jag låter som en no-lifer, men de va fett värt!!!
.
Japp, kassagubben agerade fotograf ;)
.
.
Men vad ska jag skriva om här nu under denhär veckan??? Ni bestämmer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0