Ska vi dra en snabb update

Sen jag senast bloggade har jag åkt till My One för o köpa fodertunna men vi hittade ingen, tittade på lite täcken(och såg väärldens snyggaste men de fanns inte i rätt storlek) men åkte till en Horsewear affär och köpte ett nytt ute täcke och en grej som är svår att förklara. Fick med oss ett superlim(som btw vägrar försvinna från mina fingrar) och en "lapp" med samma färg och material som det utetäcket han har nu är i. Det är trasigt men nu lagade vi det.;) 

Borstade och pussade på Morris, och sen åkte vi hem. Dushade, åt framför halv åtta hos mig och nu väntar jag på att DHW ska börja. Eller e inte säker på att jag ska kolla, har inte sett nått annat avsnitt den här säsongen så kommer nog inte förstå så mycket... Aja, inte ert problem! VI HÖRS



I have skills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0