Stockholm International Horse Show

Om ca 1,5 vecka är det dags för Stockholm International Horse Show. Jag verkligen ÄLSKAR att vara där! Julstämning, mysigt, hästar och shopping, massa roligt att titta på och så massa gött folk. Detta år kommer jag befinna mig i Globen fredag kväll och söndag morgon. Kommer bli kanonkul! Kommer gå med familjen båda dagarna och på fredagen är det lite speciellt för pappas jobb har typ ett litet rum och några stolar på typ tionderaden där vi får sitta, vilket är riktigt najs! Så jag är jättetaggad!! Jag ska be mamma hjälpa mig ta ut lite av MINA pengar för jag vill köpa ett Anna Scarpati om jag hittar och en Charles Owen leather, eller kommr nog inte kunna köpa båda för då så blir det dyrt men jaa.. MAAMMAAA jag vet att du läser det här så du får hjälpa mig ta ut, när pappa kommer hem!




Kommentarer
Postat av: Linn

Naajjs, jag är oxå där på söndag morgon! :D dåå ses vi ju! :D

2011-11-15 @ 23:11:13
URL: http://qvenild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0