-.-

Hade skrivit ett inlägg imorse och så hade jag gjort ett tidsinställt, men sen dog datorn och nu har inget av det publicerats... Nu sitter jag i alla fall i bilen och är påväg till stallet. Ska som sagt träna dressyr idag, men det blir antagligen inte förens senare, runt fem tror jag närmare bestämt att det blir. Känns som om der var ett tag sen jag tränade ren dressyr, minns inte om det var förra veckan eller veckan innan det jag red för Annika senast. När jag kommer hem ska jag ladda upp filmen, eller först ska jag klippa ihop den, och sen lägga ut på bloggen. Om ni vill ha den alltså? Kommer nog skriva något/några inlägg till också.:)


Skulle chansa på att Morris är ganska grå idag..

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0