-

Lite sådär lätt ocg lagom irriterad på min crashade mobil, lite sådär lagom trött på att sms kommer en timme föresent, att inte märka när det ringer även m man har telefonen i handen....jag är duktig med mobiler................


Morning peeps! Har vart nere och käkat frulle och nu borstade jag precis tänderna. Supah fresh ;) Ska klä på mig och borsta håret, sen är jag ready 2 go, usch skola är lite otagg sådär när det är fredag och man slutar halv fyra, med två timmars engelska.......... Well, well det brukar gå rätt så okeey, typ eller nåt.

Hehehhe gilla att det tog tio minuter att skriva det här. Men så går det när man tittat lite facebook, rotar i garderoben och läser bloggar samtidigt.;)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0