1. Dina mål

Jg har ganska höga mål, så jag tar de väll typ år för år:

2011: Nolla LA (har typ tre LA.er på mig) och ha en bra känsla där
2012: Kvala MsvB och starta det, kvala MsvA
2013: Starta MsvA och kvala SM


Jag ska inte stressa upp i klasserna, utan även om jag kvalar snabbt så går jag ju inte upp en klass förens jag känner att jag kan hoppa klassen innan i sömen typ.;) Det vore ju verkligen döökul om jag fick chansen att hoppa SM, då skulle jag typ dö av lycka!:D 

Som nbi ser är målen höga, och jag tror vi kommer till MsvB, hoppas ju på MsvA, men det är ju inte direkt så många som kommer dit om man tänker efter.;) Men å andra sidan  är det inte många som har en ponny som Morris.;)



Asså, han hade ju inte behövt lyfta högre på benen även om hindret hade varit 1.20:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

din ponny är 2 kill 4! sjukt fin , vi skulle kunna byta han mmot Molly hahah x) nej , men han är så sjukt fiiiin ! <3

2011-10-01 @ 23:55:29
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0