10 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag skrattar åt allt
2. Jag vill va typ 5 cm kortare, bara för o inte bli för lång för Morris
3. I stallet har jag typ bara märkesgrejer
4. Jag tycker det är roligare att köpa häst grejer än vanliga
5. Gossip Girl är min favoritserie
6. Min drog är saltlakrits
7. Enda gången jag äter mig mätt på frukost är på hotell och hos Lovisa xD
8. Jag spyr på spindlar, eller asså jag börjar gråta om jag ser en så aa, jag har STOR spindelfobi....!
9. Jag älskar Disney låtar 
10. Jag suger på att laga mat


Jag kommer typ göra en sån här varje vecka, men det kommer vara olika många, asså nån gång kanske det är 5 och nån gång 13 osv.. ;)









Hahah, älskar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0