26/20-11

Hej, tja, mors! Idag har varit en väldigt bra dag... Började kvart över 9 och sluta 20 över 2 - sooft
Åkte till stallet med Johan och becksi (fina smeknamn, jagvet) Vi red på ängen och Jodis var pigg men fin, red inte jätte seriöst men vi hoppade ett litet hinder och en mini bank som hestarna tyckte va suuperkul (tror jag) Oscar bocka av Johan så hon fick typ hjärnskakning :'( så hon våga inte rida honom så hon fick skritta hem Cindis, (hiihihihihihihihi)! Sen mocka jag i turbofart, gjorde mat och vatten. Sedan begav vi oss ut i mörkret, gjorde ett snabbstopp vid ica och köpte marie kex hahah, det var det ända vi hade råd med! - 6 kr

Sen väl på tåget var det världens muppigaste tågkonduktör, han ba

- Biiiljetterna tack
Jag och Johan tog fram våra busskort och R skickade sitt SMS, men det kom aldrig.

tågkonduktören säger
- Du måste skicka innan du går på 
Johan 
- Du, vi sprang för att hinna, vi hann inte skicka innan
TK
- Det tror jag knappast
Johan
- Vill du se hur svettig jag är eller?

TK går iväg.
När han kom tbk hade biljetten hade fortfarande inte kommit :/
TK
-Du får gå av i Molnby (stationen efter)
så går han iväg och säger i högtalaren
- en avstigande i Molnby
Sen kommer han ut igen och då skickar jag en biljett åt R för den ville inte komma och vi ville inte lämna henne i Molnby..., så gick han iväg igen och sa i högtalaren
-Inte en avstigande i Molnby

hahah ni kanske inte faytta nåt men han var jätte konstig
1. vrf kasta av henne?
2.vrf säga det i högtalaren?


Aja allting gott slutet gott! Lite pix från dagen














Reflixis jackan in my ♥

Ni ska få en film sen men det laggar för stunden!

puusuu


Kommentarer
Postat av: Rebecka

1a bilden..kan man bli sötare? asså du lär ju lovisa ;) aja, jag bjuder iaf på mig själv :)

2011-10-26 @ 22:42:49
URL: http://rebeckabyzance.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hhahha, såå roligt:)))))

2011-10-26 @ 22:56:04
URL: http://johannaerikssonochoscar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0