5/10

Heizaan! Sitter och väntar på att middan ska bli klar, köttbullar med makaroner, MUUMS!! Men nu drar jag dagens ridpass.

Morris fick hoppa lite, jag red för Annika, och det gick bra. Vi hade bara tre hinder, en oxer och ett räcka på långsidan och så ett räcke som stod typ brevid oxern fast lixom på diagonalen. Hoppade fram som på en volt på det "snea"räcker(kalla dte så nu) och i vänster varv gick det asbra, men i högervarv håller jag   förmycket i innertygeln och släpper för mycket på ytter, så då flyter han ut lite. Tillslut lyckades jag iaf bra i båda varven och då hoppade vi linje räcke-oxer och sen oxer-räcke. Hoppade två gånger åt varje håll, och förstå gången gick sådär och sen andra gången var dte bra.

Hoppade nån liten bana på 4 hinder, och vi typ fokuserad mest på att jag skulle låta han gå på lite mer mot hinderna och inte hålla så mycket. I slutet fick jag till två bra rundor med bra flyt och allt så, och då fick det räcka.:)


Meen nu är min mat typ klar, så HEJDÅ!

t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0