Bryssel och Berlin, same shit :P

Haha de vart lite fel där förut, skrev Bryssel, men de va ju i Berlin som Estrid va :P
Aja, vad har jag hittat på idag då? Jo gick upp vid typ 11 efter att jag sovit i 14h (välbehövt) och sen har jag chillat hela dagen :P Passade mina småsyskon, så jag va tvungen att sitta hemma hela dagen, men de eju skönt att göra de me ibland :)
.
Sen nu på kvällen har jag flyttat Cindy till Prästgården från Söderby. Sorgligt! Jag och Lovisa deppade igår eftersom vi typ aldrig skulle träffas :/ Men jaja, vi har satt upp en regel att vi ska äta på donken MINST 2 ggr i månaden ;)
.
För er som inte vet vem jag är så kan ni ju läsa HÄR från när jag gästbloggade, eller läsa min BLOGG ;)
.
Over and out
.
Rebecka
.


Kommentarer
Postat av: linn

hej hej , hästen på bilden ? vad heter den ?

Det likanr min kompis gammla ponny ?

svara gärna i ett inlägg !c:)



2011-11-05 @ 14:40:38
URL: http://www.minponnyochjag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0