Dagens

Idag hoppade Malin och det gick typ huur bra som helst! Fick lite tips osv och Jody skötte sig utmärkt, klippte en 130 bana bara sådär, fina hest. Tänk när jag e så bra.... För man måste verkligen rida hela vägen vilket jag lär mig jättemycket på, så det är inte direkt bara styra och hoppa :)

men jag och johanna hade fotade lite och jag gjorde ett över fint collage!



Shieet va flummiga vi var idag, skrattskrattskratt. Men nu ska jag hänga lite med min fina vän Johan, btw så ska vi baka, Heido ♥


OCH GRATTIS VÄRLDENSBÄSTA,FINASTE,ROLIGASTE, UNDERBARA VÄN ESTRID! ♥ snart blir du fjortizz


Kommentarer
Postat av: Rebecka

men vänta...då står vi ju på samma stall, visstr väl att jag kände igen dIG :p

2011-10-09 @ 00:24:21
URL: http://rebeckabyzance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0