Dear bed, i know I left you this morning.. But please take me back


HHEHEHEHEHE eeextreeeeemt gammal bild på en eeextrreeeem gullig tjej, eller? Stryk det sista där, man vill ju inte ljuga..

. Nu ska jag iaf soooova, jag är helt död och imorse ville jag bara sova sova sova och helst inte gå till skolan -.- Imorgon är det idrott och SO som gäller- hade vart najs om det inte var två timmars håltimme som resulterar i att vi slutar halv fyra, seegt...
På gympan är det iaf friidrott, igen.. Inte favoriten, eftersom att vädret inte är nogån höjdare just nu. Det vore såå mycket bättre om det var vinter typ december och inte ett sånt här mellan väder.. November är en hat månad för mig, typ (vet att det är oktober nu). 


Nu fick ni veta det, asså jag vet jag är snäll som berättar detta otroligt intressanta.. ;) 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0