Fail on you

Lovisa du suger på att uppdatera..

Men just idag har ju inte jag vart på topp heller, så ni har fått lida.. Hehe. Har faktiskt gjort en header, men internet försvann så jag kan inte lägga ut den än. Är väll inte suupernöjd, men den bästa jag gjort iaf. Inte för att det säger så mycket, jag har väll inte direkt gjort några konstverk.;)

Morris var jättefin idag! I början var han lite stel och jobbig, men i slutet var han lösgjord, mjuk och häärlig. Så skönt att avsluta med en bra känsla. Imorgon ska jag hoppträna för Annika, som förövrigt var vääldigt nöjd med att jag fått ett tidsfel i fredags, haha.:)

Nu ska jag titta på ett avsnitt Gossip Girl, och sedan blir det sängen. Jag brukar vara räätt så trött på morgonen, så nu måste jag se till att sova. PUSS-E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0