From Berlin to Dubai( och mellan det Munchen)

Tjeenare! Började med ett försök med o skriva på tyska, men eftersom att jag inte direkt är nån naturbegåvning i språk så har jag då inte lyckats snappa upp riktigt hur det är man säger....

Sitter iaf på Tegel(fint namn på flygplatsen,jaappp) och väntar på flyget till Munchen(stava nog fel där). Sen drar jag till Dubaai, lååvar att tänkte på er i leriga Sverige när jag ligger på en strand och steker i 30 grader, heheheh;) kommer hem lördag kväll om jag förstått allt rätt, får återförenas med min fläckiga på söndag!:')

Aja, tänkte egentligen mest berätta att jag lever, typ, så HEJDÅ






Kommentarer
Postat av: Erika B

Meeeen fusk juuuu!

Och Wille kunde ha mina veredus för dom är så uttöjda.. men kolla bara satt dom inte sitter för hårt så blire nog bra ;) pussa honom från mig när du kommer hem!

2011-11-01 @ 08:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0