gårdagens+dagens

4/10
Hoppträning, ponnyn var så jävla bra! Allt satt, hoppade 1m på banan i slutet och det kändes jättebra! Vi hade rätt ''basic'' övningar med avbrott, svängar, sitsen m.m. Men jag kände att jag fick ut mycket av träningen.

5/10
Var ute och skrittade i ca 30 min. Han var jättepigg och glad :)

Litte kortfattat, men men. Imorrn rider Malin, fredag rider jag ut igen och på lördag ska Malin hoppa honom.

Har varit allmänt skön dag idag, börja sent och sluta tidigt = me like. Hängde med Didi hela kvällen i stallet typ, sen fick jag sjuts hem av hennes pappa :D 

Har precis skickat in min SO inlämmning som faktiskt blev iktigt bra xD
Nu blire dejt med duschen och sen sängen.

Hare






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0