HEEEEEEEEJ

Jag är seg.... Har haft sidan med de här inlägget uppe i typ 30 min, haha. Men jag kollar iaf på Gossip Girl, börjat om från box ett nu.;) Morris var som sagt jättefin idag. Tränade dressyr för Camilla och så fin som han var har han nog aldrig varit! Nu blir det en vecka med mycket uteritter för lillen i alla fall, det tycker han nog om!:) Internet på den andra datorn vill inte funka så jag kan inte fixa headern nu, men jag gör det så fort jag får chansen. 
Men sen kan ni få kommentera vad jag ska göra för tidsinställda! Lovisa kommer inte heller vara hemma nu på lovet så vi behöver göra massa tisainställda så inte bloggen ligger nere!!

Puss E


Ma homiiiies♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0