Hej alla som följer denna blogg af awsomess

Hej alla Estrids och Lovisas fina läsare! Nu är det så att jag råkar ha fått den heliga äran att få gästblogga! :D
Läser denhär bloggen 24/7, erkänn att den e grym!!??!
Kanske ska berätta lite om mig själv;
Jag är 15 år och 165 cm kort, har brunt tråkigt hår och fula små smilegropar.
Jag har ridit i ungefär 10år, har haft 4 egna hästar hittills och 2 foderhästar. Eller aah, ponnyer :P
Satsningen ligger på hoppning, och jag har 1 c-ponny och 1 d-ponny just nu, en häst oxå, men han rider jag inte.
C-ponnyn (Byzzan) har jag haft i snart 2,5 år. Hon har vat en hel del skadad, men vi har iaf lyckats starta några LBer. I somras skulle vi starta New Forest SM i Vetlanda, men några dagar innan vi skulle åka lyckades hon slå på sig på en sena, och blev halt, vilket hon varit sedan dess, dock håller vi på att sätta igång henne nu :D
Sen har jag även en 6-årig d-ponny. Hon är 8 år (och precis som både estris och lovisas ponnysar...) en MUNSBORO ponny :D Har bara haft henne i 6 veckor tror jag, och hon kom från Isrland kort innan de. Vi har alltså inte lärt känna varandra än, men vi har startat några småklasser, vilket har gått bra :D Hon kan verkligen hoppa, men llt annat runt omkring...mindre bra :p Jag har ycket jobb framfr mig med henne, men det blr nog bra i slutet :D
Ur jag känner Estrid och Lovisa dårå. Jo, lärde känna Estrid först av dom 2, eller känna och känna, vi tränade i samma grupp. Blev förälskad i hennes förra ponny Tally, kärlek vid fördta ögonkastet lixom, på träningen. Sen så har vi lärt känna varandra bättre :) I samband med att jag började läsa om Estrids liv här på bloggen, så fick jag ju även "lära känna" Lovisa, sen såg jag att hon stod på Söderby, så då vart vi kompisar oxå :P
Ja, vad mer ska man säga? Jag är en allmänt flummig person med dålig humor, skrattar åt allt. Jag är normal-duktig i skolan och aah, de va väl de :P Men kika gärna in på mina blogg; http://rebeckabyzance.blogg.se/


Egentligen har hon världens underbaraste  hår, min dröm är att få smilegropar(typ det sötaste som finns) och hon rider sjuiklans bra! //estrid



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha, söt du e estrid, men jag rider dock inte bättre än dig ;)

2011-10-23 @ 10:00:23
URL: http://rebeckabyzance.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hur faan lyckade jag me dedär??? :O

2011-10-23 @ 22:54:22
URL: http://rebeckabyzance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0