Hej allihopa!!

Hola, jag är hemma efter en grym helg i da city! Massa shopping och annat kul. Kommer bilder om ni kommenterar ;)

Malin har tagit hand om Jody vilket har gått alldeles utmärkt. :D Jody var asfin när jag skulle rida igår, heheh. Men han har gott som en klocka idag och igår, bästa häst ♥ Tagga söndag nurå!!

Har precis kollat klart VärldsCup reprisen vilken var skooooj. Livet leker, ponny e bäst, kompisarna e bäst och alla jag älskar är friska. Det gäller väl att njuta!

Lägg gärnna en minut av ert lik och skriv vad jag ska blogga om då jag har lite ide brist för tillfället!

btw: Numera spelas JB i mina öron 24/7 KÄRLEK TILL HOINOM!! <3 <3 <3 <3



Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0