Here it is


Båda klasserna nu då.;)

LB bed. A:0/A:0: Jag hade honom framme, kom lite nära på första, men annars var det en bra runda som jag är nöjd med. Man ser inte vad som händer på filmen, och jag vet inte vad som hände så kan inte riktigt förklara. Lite onödigt, men det är sånt som händer.;) 0+4 fel och en niondeplats.

LA bed. A:0:
VÄRLDENS BÄSTA HÄST!! Men jag är faktiskt nöjd med mig själv också, jag höll honom inte in i hindererna, utan lät honom gå på. Han dessutom ta liite svängar, så fick en OK tid. 0 fel och 5:a

SJUKT NÖJD! :D

estrid

Kommentarer
Postat av: Petronella

Va de samma bana båda gångerna? :P Sjukt fina är ni! :D

2011-10-24 @ 18:50:54
URL: http://petronellalarsson.blogg.se/
Postat av: Linn som vet att hon är suuper efter x)

Grattis Estrid! Sjukt fina rundor och ekipage! :D

puss på dig!

2011-10-25 @ 23:09:48
URL: http://qvenild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0