Min tävlings utrustning

Hjälmen brukar vara antingen en svart(fast den är typ brun nu) John Withaker eller en grå GPA speed air


Min väst är en svart Racesafe



På benen har jag svarta Pioneers, Tretorn Falsterbo eller dyon chaps+Mountain horse skor.




Sen kläderna är:

Min kavaj kommer från John Withaker. Den är blå


egna bilder

Har flera olika tävlings skjortor, en vit Kingsland, en rosa equiline, en mörkblå equiline och en blå/vit randig Pikeur.


-hittade ingen bild på de andra två, de är iaf långarmade-

Mina ridbyxor är vita Mountain Horse och Kingsland.





Morris kanske kommer, men den är väldigt varierande, eller ja sadel och träns osv är ju samma, men ja.. ;)

-Estrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0