Oops



Haha, mobilen ändrade när jag skrev Moffa, så att det istället blev Midda.

Är påväg hem från stallet, mamma behövde köpa gräddfil så jag väntar på att hon ska komma tillbaka. Morris var jättefin idag, alltså riktigt, riktigt fin! Jag trodde att han skulle vara ganska jobbig, med tanke på att han som sagt inte gått ren dressyr sen förra måndagen. Jag hade fel ialla fall. Han var en riktig dröm att rida! Galoppen var väll inte felfri, men jag har inte galopperat honom så mycket på tvådelat, så det var inte så konstigt. Jag är jättenöjd!:)

Ikväll ska jag som sagt se till att få ut filmerna från träningen, göra ett utrustnings inlägg, och kanske något mer. Vi hörs!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0